Descriere
Trotineta electrica Xiaomi Mi Scooter Essential, putere motor 250 W, autonomie 20 Km, viteza maxima 20 Km/h, Negru
- Recomandat pentru varste cuprinse intre 14-50 ani, statura 120-200 cm, greutate utilizator: maxim 100 kg;
- Bluetooth 4.1 BLE; prin conectarea la smartphone(GPS activat) se pot partaja calatoriile facute prin intermediul aplicatiei Mi Home App (Android 4.3+ / iOS 9.0+);
- Dimensiuni: 1080 x 430 x 1140 mm (pliat: 1080 x 430 x 490)
- Greutate: 12 Kg;
- Dimensiuni roti pneumatice: 8.5″;
- Cadru aluminiu;
- Nivel protectie: IP54 (praf,stropi,murdarie);
- Tablou de bord prevazut cu 4 LED-uri de notificare status baterie;
- Sistem dublu de franare regenerativa: tehnologia E-ABS (electronic anti-lock braking system); cric retractabil; far LED, stop LED frana spate;
- Viteza maxima: 20 km/h;
- Autonomie: pana la 20 km, unghi urcare pana la 10°;
- Distanta franare: 7.35 m (pe asfalt uscat);
- Indicator nivel incarcare;
- Far LED si stop LED;
- Capacitate baterie: 5100 mAh – putere 183 Wh;
- Putere motor: 250 W;
- Sistem dublu de franare roti: tehnologia E-ABS (electronic anti-lock braking system).
Mardare Florin –
Din 20 km autonomie, doar 10 km adevărați la 80 kg cu un pic de pantă. Uneori când dai sa pleci de pe loc nu se accelerează, o i-a din a doua sau a treia. Nu știu ce autonomie o avea pe loc drept dar slaba pentru prețul ei oricum. Aș returna-o dar nu mai am factura. Cine o i-a doar pentru o plimbare scurtă, se merită dar ca să mergi la servici cu ea… Ajungi la limită
Cristina Dinu –
Trotineta electrica am luat-o pentru a merge la serviciu. Este nemaipomenit de bună pentru distanța de 2km pe care o parcurg. O recomand cu plăcere!
Tiberiu Szocs-Mihai –
Am achiziționat această trotinetă pentru a reduce durata transportului la și de la muncă. Ca începător, mi s-a părut foarte intuitivă (accelerația și frâna sunt la îndemână și răspund eficient la comenzi) ceea ce a făcut curba de învățare foarte lină.
Recomand trecerea treptată de la modul standard D (max. 15km/h) la cel S (max. 20km/h + recuperare maximă a energiei). Modul pieton nu este foarte practic, pentru că stabilitatea se obține mult mai ușor la ~8 km/h (echilibru dinamic).
După ce stabilitatea nu mai este o problemă, activarea cruise control e binevenită și face deplasarea mult mai plăcută.
După o tură dus-întors la/de la muncă (circa 8km), mai rămâne 45% din baterie (asta la cele 90+ kilograme ale mele), ceea ce duce autonomia reală la 14km. Media de viteză a fost de 13km/h (modul D) și 16km/h (modul S), dar poate fluctua în funcție de traseu (ideal cât mai puține ruperi de continuitate).
Laci –
Este o trotineta buna și destul de solida merita 1500 lei